Ansiktsprodukter



Är du nöjd med dina ansiktsprodukter?

Jag har testat massa olika ansiktsprodukter men aldrig riktigt fastnat för något märke. Har provat allt från lite dyrare produkter hos hudterapeuter till lite billigare alternativ från apoteket. Fick tipset av en vän att prova märket Afrodita, hudterapeuter använder sig av det och det går att beställa på nätet. Produkterna är extremt billiga om du beställer via nätet men frakten är lite dyrare i med man beställer det utomlands, totalt blir kostnaden lägre trotts frakten. Jag har inte hunnit testa produkterna längre än ca två veckor så behöver testa dem ett tag till innan jag kan utvärdera dem, men jag är nöjd hitintills! Har ni något tips på bra ansiktsprodukter?


Jag beställde en ansiktstvätt som är i skumvariant, ett ansiktsvatten, en matt ansiktskräm, en remove spots och fyra tvåpack ansiktsmasker. Allt detta för under 400kr (då var vi två som dela på frakten). 

Kommentarer

Populära inlägg